معمار 1

به نام تکدانه معمار هستی
معمار 1

انجام تمامی کار های معماری به صورت (اتوکد و تریدی مکس و.....)
شماره تماس :
989379003132+
محمدزاده
لطفا نظرات وپیشنهاد های خود را بزارید تا به هر انچه سایت بهتر شود کمکی کرده باشید منتظر نظرات وپیشنهاد های شما هستیم

آخرین نظرات
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۴:۵۰ - رضا
    Gruff
  • ۱۵ اسفند ۰۲، ۰۹:۳۷ - مطهره قربانی
    ...
نویسندگان

دانشجوای معماری همیشه یکی از بزرگترین مشکلاتشون راندو و پرزانته کردن پروژه هاشون هستش ( الانم که تقریبا نزدیک تحویل پروژه های دانجویان معماری هستش و همه مشغول آماده کردن پروژه هاشون هستن )
واسه راندو کردن بهترین کار استفاده از کتاب های آموزش راندو و اسکیس هستش و خیلی از دانشجویان معماری کتاب آموزش راندو رو دارن اما این کتاب ها ( مخصوصا نسخه های فارسی ) اصلا کامل نیستن و فقط به آوردن چندتا عکس از راندوهای معروف دنیا بسنده کردن و اصلا توضیح کاملی واسه آموزش کارا ندادن، آخر سر هم که می خوای کتاب رو بخری می بینی یه قیمت نجومی رو خردیدش زدن (اغلب بین ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان )
خود من هم چند سالیه از کتاب آموزش راندو و اسکیس رابرت اس اولیور که خیلی هم قبولش دارم استفاده می کنم چون واقعا کتاب جالی هستش ، البته متاسفانه نسخه اصلی کتاب جون واقعا قیمتش بالاست تو ایران پیدا نمیشه ( ۸۰ دلار )

من این کتاب برای شما تهیه کردم تا به توانید راحت دانلود کنید (ترجمه کامل فارسی)

برای دانلود کلیک کنید روی تصویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی